Ona I Jej Świat 

Kiedy poznałam Ją, bohaterkę…

Mojego bloga, była w trakcie pisania czegoś na kartce papieru. 

Zapyłatam Ją co pisze?

Odpowiedziała mi:

Opowiedanie, a może post na bloga…

Zapytałam Ją czy i dlatego prowadzi bloga…

Usłyszałam krótką i jakże prostą odpowiedź : Tak.

Wiesz, lubię pisać…

Lubisz pisać?

Ona: TAK, lubię pisać.

Mam poczucie, że piszę od zawsze.

A, że tak, jak Ty, jestem pedagogiem, może poprzez mój blog, coś dam komuś od siebie…

Ona po chwili ciszy, powiedziała do mnie:

Wiesz, „blog” to świat, w którym odnajduję się…

Skomentuj

